2 września 2018

Tym razem z kapturem

Obawiałam się, że ta krótka, wakacyjna przerwa w Tosi przedszkolu skutecznie uniemożliwi mi realizację szyciowych planów. Córa okazała się jednak dość wyrozumiała i dała mamie trochę posiedzieć przy maszynie. Podczas tych często przerywanych posiedzeń, powstała kolejna bluza.
Kiedy zaplanowałam sobie powrót do szycia, zaczęłam oczywiście od zakupów 😇 Przeglądając oferty sklepów internetowych wpadła mi w oko śliczna, cienka dresówka z liskami. Oczami wyobraźni zobaczyłam Tosię w bluzie z kapturem. Nie pozostało więc nic innego, jak poszukać idealnego wykroju i wcielić plan w życie.





Bluzę uszyłam korzystając z darmowego wykroju, który możecie znaleźć tutaj (klik). Wykrój jest dostępny w rozmiarach od 0 do 6 lat wraz z instrukcją szycia krok po kroku. Model jest bardzo uniwersalny i przewiduje szereg kombinacji. Ja, w swojej wersji tej bluzy, zrezygnowałam jedynie ze wstawek przy rękawach. Efekt końcowy zadowala mnie w 100%.

Zużycie materiału to 0,5 mb dresówki w liski i 0,5 mb dresówki granatowej. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz