24 sierpnia 2016

Motylkowa bluza z kapturem

Nie wiem jak Wy, ale ja powoli zaczynam czuć jesień... W związku z ostatnim pogorszeniem pogody, zamiast pogorszenia nastroju, dostałam zastrzyk szyciowej motywacji. Z początkiem lata planowałam wzbogacić Tośkową garderobę w projekty z Ottobre, ale jak to zwykle u mnie bywa, skończyło się na jednym ubranku. I tak przeleciało mi lato bez nowych maszynowych osiągnięć. Skoro okazji do noszenia letnich strojów już coraz mniej, to postawiłam na jesień! Tym sposobem uszyła się u mnie motylkowa bluza.
Wykrój pochodzi z magazynu Ottobre Design Kids 3/2012 (model nr 7 - rozm.80). Bluza została przeze mnie lekko zmodyfikowana. Zamiast szpiczastego kaptura mamy zaokrąglony, do którego dodatkowo wprowadziłam troczki. Natomiast zapięcie na zatrzaski zamieniłam na suwak. Do szycia wykorzystałam cienką dresówkę w motylki ze sklepu internetowego metry i centymetry. Obawiałam się, że może nie starczyć materiału, bo kupiłam tylko 0,5mb, ale pokombinowałam trochę z ułożeniem kaptura i wyszło akurat.

Jest też oczywiście moja modelka, która dzielnie i bez marudzenia, pozowała do zdjęć :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz