1 lipca 2019

Kontrastowa kostka sensoryczna

Niewiele się u mnie ostatnio dzieje. Żyję, ale raczej nie szyję... jednak to nie czas na rozpisywanie się o niezrealizowanych pomysłach. Zdarzyło mi się bowiem kilka maszynowych zrywów. W ostatnim przypływie mocy twórczej uszyłam nawet kostkę sensoryczną. Produkt prezentuje mój najlepszy model, więc zapraszam.
*dla niewtajemniczonych - kostka sensoryczna: zabawka niemowlęca w kształcie sześcianu, miękka, wykonana z materiału (zazwyczaj w kontrastowych kolorach), z wszytymi tasiemkami, szeleszczącymi ściankami i dzwoneczkami w środku 😜

Kilka takich kostek mam już w swoim dorobku, więc nie jest to dla mnie (czy dla Was) żadna nowość. Mimo to wrzucam ten wpis na bloga, bo:

a) dawno się nie odzywałam - o czym ciągle przypomina mi natrętny facebook;
b) na blogu nie było jeszcze kostek;
c) najlepszą opinią o produkcie jest "uśmiech bombelka😂 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz