16 stycznia 2019

Tęczowy jednorożec / Unicorn costume

W zeszłym roku Tosia miała swój pierwszy przedszkolny bal przebierańców. Wtedy ja też debiutowałam w tworzeniu niepowtarzalnego kostiumu na tę okazję. Oczywiście w tym roku nie mogło być inaczej!

Kiedy zaczął się okres karnawału, postawiłam sobie za punkt honoru, że jako rękodzielnik nie mogę własnego dziecka wysłać na bal w gotowym kostiumie. Za pierwszym razem udało mi się stworzyć przebranie kotka, a w tym roku córka wystąpiła w stroju jednorożca 😀




Inspirację znalazłam oczywiście na moim ulubionym Pintereście. 
Wykonanie kostiumu nie wymagało dużego nakładu pracy i czasu. Najwięcej jednak zajęły mi poszukiwania tęczowego futerka. Tak jak jednorożce to stworzenia niespotykane, tak samo tęczowe futro jest towarem prawie unikatowym. 
Bazą kostiumu jest biała bluzka i białe legginsy (do kupienia na allegro za kilka złotych). Do mankietów i nogawek doszyłam kolorowe futerko, z którego powstał również ogon. Wisienką na torcie jest opaska z rogiem ozdobiona kwiatami. Kwiaty zrobiłam z filcu w odcieniach pasujących do kolorów futerka.







*Musicie wybaczyć jakość zdjęć... Niestety, ale aura za oknem nie sprzyja dobremu światłu w domu, a ze sztucznym też kiepsko wychodzą 😢

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz