13 sierpnia 2018

Dziecięcy top bez rękawów

Jak w tytule, idąc za ciosem, poniżej kolejna, tym razem krótka notatka o następnym uszytku spod mojej maszyny. Mimo tego, że słońce ostatnio nie ma dla nas litości, ja dopiero powoli się rozgrzewam 😊
Po szyciu kwiecistej bluzki z poprzedniego wpisu zostało mi trochę materiału, więc wykorzystałam go do uszycia czegoś dla Tosi. W związku z tym, że jesteśmy w środku wakacyjnego sezonu, to postawiłam na bluzeczkę bez rękawów. A tak prezentuje się na modelce:



sleeveless


Top składa się tylko z dwóch części, więc szycie jest dość proste i przyjemne. Rękawy i dekolt zostały obszyte dzianinową lamówką, co dało estetyczne wykończenie całości. Zostawiam tu link do strony, skąd można pobrać wykrój w rozmiarze od 18 msc do 6 lat: https://lifesewsavory.com/girls-free-tank-pattern/


sleeveless

sleeveless




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz